زرد

سیاست در برابر صداقت دیگران خیانت است و صداقت در برابر سیاست دیگران حماقت

زرد

سیاست در برابر صداقت دیگران خیانت است و صداقت در برابر سیاست دیگران حماقت

فصل حقیقی عشق

  فصل حقیقی عشق لحظه ای است که

دریابیم که تنها ماییم که عاشقیم

و کس دیگری چون ما عاشق نبوده است

و چون ما کس دیگری عاشق نخواهد بود


                                                      گوته
      
                                                    

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد حسین دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 12:28 http://paeeizan.persianblog.ir

سلام یلدا جان
مرسی که اومدی
شعر قشنگی بود.
-------------------
فاصله ای نیست میان دلها
اگر
عشق به اندازه ی پرهای صداقت آبی باشد
------------------------------------------------
من تو رو لینک کردم.تو ام منو به اسم وبم لینک کن .لطفا

سلام
خواهش می کنم ، لینک کنید
خوشحال می شم، من هم لینکتون می کنم .

محمد حسین دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 18:43 http://paeeizan.persianblog.ir

سلام یلدا خانوم
اپ کردم
خوشحال میشم بیای[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد