زرد

سیاست در برابر صداقت دیگران خیانت است و صداقت در برابر سیاست دیگران حماقت

زرد

سیاست در برابر صداقت دیگران خیانت است و صداقت در برابر سیاست دیگران حماقت

رفتم

سلااااااااااااااااااااااااااام

من دارم میرم ولی خیلی زود بر میگردم

تنهام نذاریناااااااااااااااااااااا

دارم میرم پیش عشقم

دوستون دارم خیلی زیاد

بووووووووووووووووووووس


رفتم

سلااااااااااااااااااااااااااام

من دارم میرم ولی خیلی زود بر میگردم

تنهام نذاریناااااااااااااااااااااا

دارم میرم پیش عشقم

دوستون دارم خیلی زیاد

بووووووووووووووووووووس


یک رباعی از خیام

                  من بی می ناب زیســـــــــــــــــتن نتوانم

                                                                      بی باده کشــــــــــــــــــید بار نتوانم

                 من بنده آن دمم که ساقــــــــــــــــــی گوید

                                                                     یک جام دگر بگیـــــــــــر و من نتوانم

                

                   ----------------------------------------------------------------------------

درود

دوستای عزیرم نمی تونم علاقه مو به این رباعی وصف کن نمیدونم با چه زبونی بگم که این رباعی رو خیلی دوست دارم خیلی دلم می خواست این حس و حال رو یکبار هم که شده تجربه کنم ولی مطمئنم اگه بیارن بذارن جلوم که بخور این کارو نمی کنم چون این کار خارج از محدوده و ارزش های خانواده امه

نا گفته نمونه که بی می ناب هم میشه مست شد فقط کافیه رباعیات خیام رو بخونید

من و عشقم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام

یه خبر جدید و داااااااااااااااااااغ710821_Laie_16.gif

زود بهم تبریک بگین

من به عشقم رسیدم

 معماری دانشگاه بناب قبول شدم


دریاچه ارومیه

درود به دوستای گلم

امروز یه مستند دیدم "دریاچه ای که بود" خیلی دلم گرفت

باورم نمیشه خدا این همه بدختیمونو ببینه ولی کاری نکنه

شاید باید صبور باشم تا کاری که خدا می خواد بکنه رو ببینم

امیدمو از دست نمیدم هیچ کار خدا بی حکمت نیست

نمیدونم... آخه حکمت خشک شدن دریاچه ی آرال چی بود که دریاچه ارومیه هم باید خشک بشه


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/11/Lake_urmia.jpg/240px-Lake_urmia.jpg

http://tourism.chn.ir/manage/photo/32338-23634.JPG

http://hamshahrionline.ir/images/upload/news/pose/8805/oromiyeh-2105-mm1.gif

http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/show_image.php?id=18291&SSOReturnPage=Check&Rand=0

این دریاچه در خطر خشک شدن کامل قراردارد و طی ۱۳ سال گذشته ۶ متر کاهش سطح


داشته‌است. اختصاص ۹۰٪ منابع آبی منطقه به بخش کشاورزی، تبخیر زیاد در پی گرم شدن هوا


و برداشت غیرمجاز از آب‌های زیرزمینی در پی حفر چاه از دلایل خشک شدن این دریاچه


می‌باشند. کارشناسان ابراز داشته‌اند در صورت خشک شدن این دریاچه هوای معتدل منطقه


تبدیل به هوای گرمسیری با بادهای نمکی خواهد شد و زیست محیط منطقه را تغییر خواهد داد.


در اعتراض به خشک شدن دریاچه در فروردین سال ۱۳۹۰ اعتراضی صورت گرفت. در مرداد ماه سال ۱۳۹۰

مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه موافقت نکرد و این امر به


احتمال زیاد به بحرانی تر شدن اوضاع دریاچه دامن خواهد زد، علاوه بر این پیش بینی میشود در


صورت خشک شدن احتمالی دریاچه شاهد بارش باران نمک در بسیاری از استان های همجوار


باشیم و در ادامه این امر منجر به آواره شدن ۱۳ میلیون نفر خواهد شد 

حکایت

سربازی را گفتند:چرا به جنگ نروی؟


گفت: به خدا سوگند که من یکتن از دشمنان را نشناسم و ایشان نیز مرا نشناسند، پس دشمن


میان ما چون صورت بندد؟



                                                                                        کلیات عبید زاکانی